A SZOLGÁLTATÓ ADATAI:
A szolgáltató neve: Miron Health Solutions Korlátolt Felelősségű Társaság
A szolgáltató rövidített neve: Miron Health Solutions Kft.
A szolgáltató székhelye: 2724 Újlengyel Nyári Pál utca 15.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@mironlife.hu
Cégjegyzékszáma: 13-09-228220
Adószáma: 32322828-2-13
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:
Profitárhely KFT
Cím: 6000 Kecskemét, Szolnoki út 23.
E-mail: ugyfelszolgalat@profitarhely.hu
Telefon: +36 20 254 0866
Weboldal: https://profitarhely.hu
További elérhetőségi adatok: https://profitarhely.hu/kapcsolat
Képviselője: Nádasdi János ügyvezető
1.1. A Miron Health Solutions Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 2724 Újlengyel Nyári Pál utca 15., cégjegyzékszám: 13-09-228220, a továbbiakban: „nls.mironlife.hu”) oktatási, képzési szolgáltatást biztosít és Nls biorezonanciás készülékeket forgalmaz a https://nls.mironlife.hu weboldalon (a továbbiakban: „weboldal”), amely magában foglalja a weboldalon mindenkor elérhető tartalmakat (a továbbiakban: „Szolgáltatás”).
1.2. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.3. A jelen Szabályzat 2023. 08. hó 01. nap napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalon közzéteszi. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
1.4. Az a Felhasználó, aki belép és/vagy regisztrál a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa, használja a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a regisztrált Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére és termékek a webáruházban történő megvásárlására.
1.5. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, másolása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
1.6. A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) az nls.mironlife.hu és Ön, mint természetes személy (a továbbiakban: „Felhasználó”) között a Szolgáltatás nyújtása tárgyában létrejött Szerződésre nézve irányadók. Az ÁSZF, és az Adatvédelmi Szabályzat együtt alkotják a Felhasználó és az nls.mironlife.hu között irányadó szerződést (a továbbiakban: „Szerződés”).
1.6.1. A Szerződést kizárólag 18. életévüket betöltött természetes személyek köthetik meg. A jelen ÁSZF, illetve a jelen ÁSZF elválaszthatatlan részét képező Adatvédelmi Szabályzat https://nls.mironlife.hu/adatvedelem az nls.mironlife.hu -ra és a Felhasználóra nézve irányadók és kötelező érvényűek. A Szerződésre ezenkívül alkalmazandók azon egyedi feltételek is, melyeket az nls.mironlife.hu a weboldalon időről-időre közzétesz (a továbbiakban: „Egyedi Feltételek”).
1.6.2. A Termékvásárláshoz és a Szolgáltatás igénybevételéhez a Felhasználó köteles megerősíteni, hogy elolvasta, megértette és elfogadta a Szerződés feltételeit. Az nls.mironlife.hu jogosult a Szerződés megkötését megtagadni vagy a szerződést azonnali hatállyal felmondani a Felhasználóval, ha a Felhasználó előzőleg megszegte a Szerződés, vagy bármely korábban megkötött Szerződés feltételeit.
1.6.3. Az nls.mironéife.hu a Felhasználóval történő szerződéskötés megtagadása vagy a meglévő Szerződés azonnali hatályú felmondása helyett követelheti a Felhasználótól, hogy a Felhasználó szerződéses kötelezettségeinek haladéktalanul tegyen eleget, vagy felfüggesztheti a Termékeladást és a Szolgáltatás nyújtását.
1.7. A Felhasználók a személyes vagy online történő tanfolyamokkal kapcsolatban az oktatásszervezőtől tájékozódhatnak részletesebb formában, de ezek általános leírása megtalálható a weboldal folyamatos képzés aloldalán. A Felhasználók az weboldalon megvásárolható nls biorezonanciás készülékeket pedig a főmenü / készülékek menüpontban találják meg.
1.8. A mindenkor érvényes ÁSZF és Adatvédelmi Szabályzat, valamint a Tagsági Szabályzat elérhetők a weboldalon.
2.1. A weboldal Szolgáltatása két fő részből áll: a regisztráción és megrendelésen alapuló termékvásárláson, valamint az nls.mironslife.hu által szervezett képzéseken való részvételre, ha ebbéli szándékát e-mailben jelezte az info@mironlife.hu e-mail címen. A termékekről és a Szolgáltatás részleteiről a Felhasználó által megadott e-mail címre küldött tájékoztatóban kap információt, illetve szükség esetén telefonon is egyeztethet, az oldalon megadott elérhetőségek egyikén.
2.2. A Termékek és a Szolgáltatás tartalma, a későbbiekben bármikor cserélhető, módosítható vagy aktualizálható. A Termékek és a Szolgáltatás tartalmának aktuális listája elérhető a Weboldalon. A Szolgáltatás tartalmának változtatásai, módosításai vagy aktualizálásai, illetve a Weboldal megjelenésében végrehajtott változtatások nem minősülnek a Szerződés vagy a Szolgáltatás módosításának, hacsak irányadó jogszabály ettől eltérően nem rendelkezik.
2.3. Az nls.mironlife.hu jogosult a Termékekben és a Szolgáltatásban különböző csomagokat és azokhoz különböző díjakat meghatározni, vagy bármely későbbi időpontban bevezetni. A különböző csomagok tekintetében, a Felhasználó saját választása szerint, az aktuálisan elérhető tartalomnak megfelelően, befizethet bármelyik csomagra.
2.4. A Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi, hogy az nls.mironlife.hu által nyújtott képzési Szolgáltatás nem minősül, szakmai oktatásnak, képzésnek, az nls.mironlife.hu nem akkreditált vagy államilag elismert oktatási intézmény. Az nls.mironlife.hu által kiállított bármely oklevél, igazolás, vagy hasonló dokumentum, nem minősül szakmai tudást, képzettséget igazoló hivatalos okiratnak. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Weboldalon szereplő tanácsokat, véleményeket kizárólag saját felelősségére fogadja meg, illetve követi, ezért az ott megjelenő tartalom követése során keletkező bármely, akár vagyoni, akár nem vagyoni kárért – így különösen balesetből vagy nem megfelelő egészségi állapotból stb. eredő károkért – az nls.mironlife.hu a felelősségét – a Ptk. 6:152. §-ban foglaltak figyelembevételével – kizárja, így felelősséggel sem a Felhasználó, sem harmadik személy irányába nem tartozik.
3.1. A Felhasználó a Weboldalon közzétett és meghatározott díj ellenében megvásárolhatja a kiválasztott terméket vagy a kiválasztott képzésen való részvétel jogát.
3.2. Az nls.mironlife.hu időről időre, saját belátása szerint meghatározott típusú és mértékű kedvezményeket biztosíthat a Felhasználók részére. Az nls.mironlife.hu egyéni döntése alapján a kedvezmények igénybevételének lehetőségét meghatározott feltételekhez, időkorláthoz kötheti.
3.3. A Termékek és a Képzési Szolgáltatások meghatározott árai forintban értendők és tartalmazzák az ÁFA összegét. A számlán minden fizetés esetében feltüntetésre kerül a kiválasztott termék vagy szolgáltatás megnevezése, a termék vagy Szolgáltatás díja, a fizetési mód, illetve a fizetési határidő. Az nls.mironlife.hu – a hatályos jogszabályoknak megfelelő –a megrendelt Szolgáltatásról számlát állít ki. A Felhasználó kizárólagos felelőssége, hogy a kiállításra kerülő számlához, minden rá vonatkozó adatot – a valóságnak megfelelően – rögzítsen. Ennek elmulasztása, illetve hiányos vagy hibás rögzítése esetén az nls.mironlife.hu nem kötelezhető új számla kiállítására. Az nls.mironlife.hu a Szolgáltatásról szóló számlát elsősorban elektronikus úton bocsátja a Felhasználó rendelkezésére, a Felhasználó által rendelkezésre bocsátott e-mail címre küldött e-mail üzenet útján.
3.4. Felhasználó tudomásul veszi, hogy online fizetés esetén a Stripe rendszerét veszi igénybe, tudomásul veszi, hogy ez esetben az online fizetés a Stripe rendszerén keresztül valósul meg. A Stripe-n keresztül történő fizetés esetén a Felhasználó a Stripe részére és rendszerében adja meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat, mely a Szolgáltató számára nem hozzáférhető.
3.4.1. A Stripe fizetési rendszer általános szerződési feltételei és adatvédelmi tájékoztatásai folyamatosan megismerhetők a https://stripe.com/en-hu/privacy oldalon. Felhasználó kijelenti, hogy a Stripe fizetési rendszer általános szerződési feltételeit és adatvédelmi tájékoztatásait megismerte és elfogadta. A Stripe fizetési rendszer adatai:
Név: Stripe Payments UK, Ltd
Székhely: 7th Floor, The Bower Warehouse, 211 Old Street, London EC1V 9NR, United Kingdom
Elérhetőség: info@stripe.com
4.1. REGISZTRÁCIÓ, FELHASZNÁLÓNÉV ÉS JELSZÓ
4.1.1. Ahhoz, hogy Felhasználó terméket vásároljon vagy valamely Szolgáltatást igénybe vehesse, nem köteles regisztrálni.
4.1.2. A vásárláshoz a Felhasználónak el kell fogadnia a jelen Általános Szerződési Feltételeket (a továbbiakban ÁSZF), az Adatkezelési Nyilatkozatot, valamint hozzá kell járulnia megadott adatainak a hatályos jogszabályok szerinti kezeléséhez.
4.1.3. Szolgáltató kijelenti, hogy a vásárlás során megadott felhasználói adatokat titkosan kezeli a jelen ÁSZF és a weboldal Adatvédelmi Tájékoztatójában leírt módon.
4.2. Ha a Felhasználó a Felhasználó Adatainak jogosulatlan felhasználását gyanítja, köteles erről késedelem nélkül értesíteni az nls.mironlife.hu -t.
4.4 TERMÉK KIVÁLASZTÁSA
4.4.1. A termékek megvásárlásához előzetes regisztráció nem szükséges. A vásárlás során a regisztráció automatikusan jön létre és annak adatairól a felhasználót e-mailben értesítjük.
4.4.2. Bármely termék, szolgáltatás képére vagy nevére kattintva megjelenik az adott termék, szolgáltatás termékleírása, ahol annak részletei láthatóak. A leírás tartalmazza a termék, szolgáltatás bruttó árát, mennyiségét, rövid leírását, valamint az adatlapon részletesebb leírás, további hasznos információk, találhatóak.
4.5. A TERMÉK KOSÁRBA HELYEZÉSE
A kiválasztott terméket, szolgáltatást kosárba tenni a ”Kosárba rakom” gombra történő kattintással lehetséges. Lekattintás után az aktuális termék vagy szolgáltatás a kosárba kerül, majd megjelenik a „Kosárba helyezve” felirat. Több termék vagy szolgáltatás kosárba történő behelyezésére is van lehetőség. Egy termék kosárba helyezését követően a rendszer átirányítja a felhasználót a https://nls.mironlife.hu/kosár oldalra, ahol a vásárlást befejezheti a felhasználó. A „KOSÁR” ikon a weboldal menüsor végén található, a weboldal bármely oldaláról elérhető és azonnal a kosár tartalmára lehet ugrani. A kosárban ekkor láthatóak a kiválasztott termékek és szolgáltatások, azok ára, mennyisége és összege. Az Felhasználó a kosár tartalmát módosíthatja úgy, hogy a benne lévő tételek mennyiségét növeli vagy csökkenti, illetve ha nem minden termékre vagy szolgáltatásra van szüksége, akkor minden egyes tétel utolsó oszlopában található X gombra való kattintással törölheti is. Törlés esetén megjelenik az „eltávolítva. Visszavonás?” szöveg. Ekkor még visszavonható a törlés a „Visszavonás” feliratra kattintva.
4.6. A RENDELÉS ELKÜLDÉSE
4.6.1. A fizetési szándék előtt a kosár tartalmát minden esetben frissíteni szükséges a „Kosár frissítése” gombra való kattintással, hogy a pontos megrendelésnek megfelelő összeg kerüljön megfizetésre. A frissítés sikeres végrehajtását követően a „Kosár frissítve” felirat jelenik meg. A „Kosár összesen” táblázat mutatja a termékekre vonatkozó részösszeget és szükség esetén a szállítás típusát és a szállítási díjat. Amennyiben a Felhasználó kedvezményre jogosító kuponnal rendelkezik, a Kuponkód a Kosár vagy Pénztár oldalon történő megadásával, majd a „Kupon beváltása” gomb megnyomásával tudja érvényesíteni kedvezményét.
4.6.2. A Felhasználó fizetési szándékát a „Pénztár” gomb lenyomásával folytathatja. A pénztárban átnézhető és ellenőrizhető a rendelés tartalma. A „Rendelés jegyzetek” mezőben a megrendeléssel kapcsolatos fontos információkat lehet közölni. A pénztárban a bankkártyás fizetés (STRIPE) fizetési módra van csak lehetőség. A Számlázási adatokra vonatkozó mezők kitöltése és a fizetési opciók kiválasztása után a „Megrendelés elküldése” majd a Bankkártya adatok megadásával kerül sor, A sikeres vásárlásról visszaigazoló email és számlaértesítő kerül kiküldésre a Felhasználó részére.
4.6.3. A szerződéskötéshez szükséges, egymásra épülő technikai lépéseket a rendszer automatikusan kínálja fel a Felhasználóknak. A folyamatot a Felhasználó a megrendelés elküldéséig bármikor megszakíthatja. A megrendelés elküldését megelőzően a Felhasználóknak lehetősége nyílik az általa bevitt adatokat ellenőrizni és az esetleges adatbeviteli hibákat javítani.
4.6.4. A Felhasználók által elküldött megrendelés szerződéskötésre irányuló jognyilatkozatnak minősül. A szerződés akkor jön létre, amikor a megrendelés Szolgáltató által történő visszaigazolása megtörténik. Amennyiben ez a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül sem érkezik meg a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól.
5.1. Ahhoz, hogy Felhasználó igénybe vehesse az nls.miroonlife.hu weboldalon feltüntetett eszközök bármelyikét legalább egy i5-ös kategóriájú laptop-ra vagy asztali számítógép, valamint internet csatlakozás szükséges.
5.2. Ugyanakkor a fenti rendszerfeltételek teljesítése nem garantálja, hogy a Felhasználó korlátlanul tudja használni a Szolgáltatást, ha olyan az nls.mironlife.hu -nak fel nem róható körülmények lépnek fel, amelyek ezt nem teszik lehetővé. Előfordulhat, hogy a Felhasználónak harmadik fél által feltelepített szoftvere befolyásolhatja a termékhaz adott szoftver működését. Az nls.mironlife.hu nem felel harmadik felek szoftvereiért vagy azok frissítéséért, illetve az ilyen szoftverek által okozott bármely kárért.
5.3. A Szolgáltatás előfeltétele, hogy a Felhasználó rendelkezzen a megfelelő internet csatlakozással. A Felhasználó viseli az internet csatlakozáshoz kapcsolódó összes költséget, beleértve az adatforgalmi díjakat is, függetlenül attól, hogy a Felhasználó területileg hol veszi igénybe a Szolgáltatást.
5.4. Az nls.mironlife.hu a jogszabály által megengedett mértékig kizárja a felelősségét azért, ha a Felhasználó nem tudja használni a készüléket, vagy ugyan tudja használni, de csak korlátozottan az internet túlterheltsége vagy számítógépekkel, vagy egyéb eszközökkel, hálózatokkal, az elektronikával vagy a kommunikációval kapcsolatos olyan hibák miatt, amelyek az nls.mironlife.hu érdekkörén kívül esnek.
5.5. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy egy időben kizárólag egy IP címről tudja használni a készüléket.
6.1. A Termékek és a Szolgáltatások díjait a weboldalon közzétett mindenkor érvényes díjszabásban meghatározottaknak, valamint e Szerződésben leírt feltételeknek megfelelően szükséges megfizetni. A Felhasználó már a Szerződés megkötése előtt, valamint a regisztrációs eljárás során is hozzáférhet az irányadó díjszabáshoz. A Felhasználó kifejezetten megerősíti, hogy tisztában van azzal, hogy a Szolgáltatás megrendelése díjfizetési kötelezettséggel jár együtt.
6.2. A Weboldalon a fizetés bankkártyával történik.
6.2.1. Az egyszeri, bankkártyás fizetés esetén a Felhasználó a STRIPE fizetés lebonyolító szolgáltatási rendszerrel tud fizetni.
6.2.2. A STRIPE fizetés lebonyolító szolgáltatási rendszer felületére történő átirányítást követően, a fizetést technikailag lebonyolító szolgáltató általános szerződési feltételeiben és adatvédelmi szabályzatában foglaltaknak megfelelően a Felhasználó megadja a bankkártya számát, CVV/CCV kódját és a bankkártya lejárati dátumát, valamint a bankkártyán szereplő kártyatulajdonos nevét. A szolgáltatás részletesebb leírásáról https://stripe.com/en-hu/privacy oldalon tájékozódhat.
6.3. A fizetés során a Felhasználó csak olyan bankkártyákra vonatkozólag adhat meg adatokat, amelyek a Felhasználó tulajdonát képezik.
6.4. A Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi, hogy kizárólag olyan Termés vagy Szolgáltatás vehető igénybe, amelyre vonatkozólag a weboldalon meghatározott díj megfizetésre került.
7.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a Felhasználó és az nls.mironlife.hu közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszamondhatja a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Ha a Szolgáltató a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.
7.2. A Felhasználó az elállási jogát gyakorolhatja az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával, vagy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. mellékletében meghatározott nyilatkozatminta útján.
7.3. A Felhasználó nem gyakorolhatja az elállási jogát az NLS készülékek használatával kapcsolatos képzési szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha az nls.mironlife.hu a teljesítést a Felhasználó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Felhasználó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti. Továbbá a Felhasználó abban az esetben sem gyakorolhatja elállási jogát, ha a termék átvételével egyidejűleg, annak használatára vonatkozó tájékoztatási szolgáltatást igénybe vette, mert a termék átvételét és a hozzátartozó szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
7.4. Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban, telefonon, vagy akár személyesen is. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként való jelzést fogad el Szolgáltató.
7.5. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.
7.6. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.
7.7. Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.
7.8. Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg.
7.9. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.
7.10. Elállási jog gyakorlásának a menete:
7.12. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a szerződéstől való elállás jogának gyakorlása esetén – a 7.1 pontban leírt 14 napos elállási jogi lehetőség kivételével – a korábban befizetett díj, vagy annak része vissza nem követelhető.
8.1. Bármilyen szolgáltatás felmondása kezdeményezhető e-mailben is az info@mironlife.hu címen.
8.2. Lemondás esetén a már kifizetett díj nem követelhető vissza.
9.1. A Felhasználó ezennel kifejezetten elfogadja és tudomásul veszi, hogy a nls.mironlife.hu jogosult az észszerűség keretei között módosítani a díjakat (kivétel a már megrendelt Szolgáltatások tekintetében).
9.2. A Felhasználó ezennel kifejezetten elfogadja és tudomásul veszi, hogy az nls.mironlife.hu jogosult a jelen ÁSZF rendelkezéseit módosítani. A Felhasználót a fenti módosításról legkésőbb harminc (30) nappal a tervezett módosítás hatályba lépése előtt a Felhasználó által megadott e-mail címre elküldött e-mailben kell értesíteni. A módosítással összefüggésben a Felhasználó legkésőbb a módosítás hatályba lépésének napjával jogosult felmondani a Szerződést. Az nls.mironlife.hu köteles a fenti értesítésében tájékoztatni a Felhasználót a felmondási jogáról. Ha a Felhasználó nem mondja fel a Szerződést a módosítás hatályba lépése előtt, ez úgy tekintendő, hogy a Felhasználó a módosítást elfogadta.
9.3. Felhasználó ezennel kifejezetten elfogadja és tudomásul veszi, hogy az nls.mironlife.hu jogosult az észszerűség keretei között lényeges módosításokat végrehajtani a Szolgáltatás tartalmában. A Felhasználót a már megrendelt Szolgáltatások tekintetében elvégzett módosításról legkésőbb harminc (30) nappal a tervezett módosítás hatályba lépése előtt a Felhasználó által megadott e-mail címre elküldött e-mailben kell értesíteni. Az ilyen lényeges módosítással összefüggésben a Felhasználó a módosítás hatályba lépésének napjával jogosult felmondani a Szerződést. Az nls.mironlife.hu köteles a fenti értesítésében tájékoztatni a Felhasználót felmondási jogáról. Ha a Felhasználó a Szerződést a módosítás hatályba lépése előtt nem mondja fel, ez úgy tekintendő, hogy a Felhasználó a módosítást elfogadta.
9.4. A fent leírt módosításokra vonatkozó információkat az alábbi 11. ponttal összhangban kell közölni a Felhasználóval.
10.1. Az nls.mironlife.hu e-mailben vagy a weboldalon történő közzététel útján értesítheti a Felhasználót az irányadó jogszabályok szerint.
10.2 A Felhasználó köteles személyes adatait, elérhetőségeit aktualizálni, amennyiben azok a Szolgáltatás igénybevétele alatt megváltoznának. Az nls.mironlife.hu tájékoztatási kötelezettségét teljesítettnek kell tekinteni, ha az értesítéseket elküldte a Felhasználó legutóbb megadott e-mail címére, függetlenül attól, hogy a Felhasználó az adott címet már nem használja vagy az egyéb okból nem elérhető.
11.1. Ha a Felhasználó fel kívánja mondani a Szerződést, köteles az nls.mironlife.hu -t e-mailben, postai levélben vagy – ha az nls.mironlife.hu biztosít ilyen alternatívát – a weboldalon keresztül értesíteni (http://nls.mironlife.hu/kapcsolat). Ha az nls.mironéife.hu kívánja felmondani a Szerződést, az nls.mironlife.hu e-mailben vagy postai levélben értesíti a Felhasználót.
11.2. A díjak vagy az ÁSZF módosítása esetén a felmondási jog a 9. pont rendelkezései szerint gyakorolható.
11.3. Az nls.mironslife.hu jogosult azonnali hatállyal felmondani a Szerződést és egyidejűleg a Szolgáltatást azonnal elérhetetlenné tenni a Felhasználó számára, bármelyik alábbi esetben:
11.3.1. indokoltan feltételezhető, hogy a Felhasználó fizetésképtelen
11.3.2. indokoltan feltételezhető, hogy a Felhasználó a jelen ÁSZF 7.1. pontjának részletezett alpontokban meghatározott tiltott felhasználást hajtott végre, azt megkísérelte, illetve ilyen tevékenységben közreműködött; vagy
11.3.3. a Felhasználó jogaival visszaél; vagy
11.3.4. a Szolgáltatást engedély nélkül használják vagy indokoltan feltételezhető, hogy ilyen engedély nélküli használat történik;
11.3.5. indokoltan feltételezhető, hogy a Felhasználó a Szolgáltatást más, jogosulatlan személy számára elérhetővé tette; vagy
11.3.6. a Felhasználó egyéb módon súlyosan vagy ismételten megszegte e Szerződést,
12.1. Tilos a weboldal bármely tartalmának sokszorosítása, másolása, terjesztése (ideértve az e-mail, fax vagy más elektronikus készülékek útján történő eljárásokat is), kiadása, módosítása, továbbítása, kivéve, ha a Felhasználó rendelkezik az nls.mironlife.hu képviseletére jogosult személytől származó írásbeli, előzetes engedéllyel. E tilalom alá esik különösen a weboldalon található összes szöveg, kép, grafika, logó, embléma, fotó, hang- és videó anyag vagy ezek állóképei, valamint bármely része.
12.2. A Felhasználó a Szolgáltatást kizárólag a Felhasználó személyes használatára és az ÁSZF-el összhangban, a jóhiszeműség és tisztességes eljárás elvének megfelelően veheti igénybe. A Felhasználó nem teheti különösen az alábbiakat és más személyt sem ösztönözhet, segíthet vagy kérhet fel arra, hogy különösen az alábbiakat tegye:
12.2.1. a Szolgáltatások kereskedelmi vagy közcélra történő felhasználása;
12.2.2. a Szolgáltatás törvénytelen vagy nem rendeltetésszerű felhasználása;
12.2.3. a Szolgáltatás megosztása bármely harmadik jogosulatlan személlyel;
12.2.4. a Szolgáltatás tartalmának bármilyen módon való rögzítése (képernyő felvétel stb.), másolása/sokszorosítása, kölcsönzése, értékesítése, közvetítése, vagy egyéb módon való terjesztése, szerkesztése vagy bármely egyéb módon való továbbítása vagy adaptálása;
12.2.5. a Szolgáltatás részét képező bármely biztonsági, titkosítási vagy egyéb technológia vagy szoftver megkerülése, módosítása, eltávolítása, megváltoztatása vagy bármely egyéb módon történő manipulálása;
12.2.6. a Szolgáltatásnak a szerzői jogi törvények, egyéb jogszabályok, vagy a jelen ÁSZF megsértésével történő egyéb használata.
12.3. A jelen nyilatkozatban megfogalmazott felhasználási rendelkezéseket megsértők polgári és büntető jogi felelősséggel tartoznak.
13.1. A Felhasználó nem cselekedhet oly módon, amely a Szolgáltatás vagy a weboldal működését akadályozza, nehezíti, így különösen túlterheli, károsítja vagy rontja. Ezenkívül a Felhasználó nem sértheti a Szolgáltatás más felhasználók által történő használatát.
13.2. A Felhasználó nem kísérelhet meg a weboldalhoz vagy a Szolgáltatáshoz kapcsolódó hálózatokhoz, számítógépes rendszerekhez, tartalmakhoz vagy információkhoz engedély nélkül hozzáférni. A fenti rendelkezés megszegése mindenkor a Szerződés súlyos megszegésének minősül, amely – egyebek mellett – a Szerződés azonnali hatályú megszüntetéséhez vezethet.
14.1. A Szolgáltatásban bekövetkezett bármely üzemzavart, kimaradást és egyéb hibát a lehető leghamarabb jelenteni kell az nls.mironlife.hu -nak. Az nls.mironlife.hu a jogszabályok által lehetővé tett legnagyobb mértékig kizárja a felelősségét a Szolgáltatás olyan hibáiért, amelyek az nls.mironlife.hu érdek-körén kívül esnek. A vis major az nls.mironlife.hu érdekkörén kívül eső ok.
14.2. A Szolgáltatás használhatatlanságát okozó azon üzemzavarok, kimaradások és egyéb hibák esetében, melyekért az nls.mironlife.hu a felelős a 14.1 pont szerint, azon Felhasználók, akik ezt kérik, az irányadó jogszabályok szerinti méltányos kártérítésre jogosultak. Nem jár kártérítés a Felhasználók részére olyan Szolgáltatás kimaradások időtartama alatt, amelyek a Szolgáltatás karbantartása céljából szükségesek. Az nls.mironlife.hu tájékoztatja a Felhasználókat, hogyha tervezett karbantartásra kerülne sor.
A weboldal harmadik felek által működtetett weboldalakra mutató internetes hivatkozásokat tartalmazhat. Az nls.mironlife.hu -nak az ilyen hivatkozásokra, illetve az érintett weboldalak tartalmára nincs ráhatása és azokért semmilyen felelősséget nem vállal. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy az nls.mironlife.hu Szolgáltatásainak egy része kizárólag harmadik felek által működtetett weboldalak útján érhető el. A Felhasználó a saját felelősségére jogosult az ilyen weboldalakat látogatni. A harmadik felek által működtetett weboldalak használata során, az adott weboldalra vonatkozó általános szerződési feltételek és adatvédelmi szabályzat rendelkezései irányadóak.
Ha az nls.mironlife.hu nem követeli, a Szerződésben biztosított valamely jog teljesítését vagy nem jár el a Felhasználóval szemben a Szerződés megsértése miatt, ez nem tekinthető az adott jogsértés vagy bármely jövőbeli hasonló jogsértések jóváhagyásának és semmilyen módon nem érinti az nlsmironlife.hu -nak a Szerződésben biztosított jogait.
17.1. Ha a Felhasználó bármilyen okból nem elégedett a Szolgáltatással, úgy a 18. pontban megadott elérhetőségeken vagy – ha a weboldalon rendelkezésre állnak – az egyéb elérhetőségeken kapcsolatba léphet az nls.mironlife.hu -val.
17.2. A Felhasználó és az nls.mironlife.hu a Szerződésből eredő összes vitát megkísérlik elsősorban békés úton rendezni. Ha a felek nem tudnak megállapodásra jutni, úgy a vita rendezésére a magyarországi rendes bíróságok rendelkeznek kizárólagos illetékességgel.
17.3. A Szerződésre a magyar jog az irányadó.
17.4. Az írásbeli panaszt az nls.mironlife.hu – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját az nks.mironlife.hu indokolni köteles. A panasz elutasítása esetén az nls.mironlife.hu tájékoztatja a Felhasználót, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
17.5. Amennyiben az nls.mironlife.hu és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:
17.5.1. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál:
Amennyiben a Felhasználó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található:
17.5.2. Bírósági eljárás:
A Felhasználó jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
17.5.3. Békéltető Testülethez fordulás:
A Felhasználó jogosult a Felhasználó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni. A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a Felhasználó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a Felhasználó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes. A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: https://www.bekeltetes.hu/.
17.5.4. Online vitarendezés:
Ha a Felhasználó panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon a Felhasználó és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. Az online vitarendezési platform itt érhető el.
17.5.5. NMHH panasz:
A Szolgáltatás tartalmával kapcsolatban a Felhasználó panaszát a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz nyújthatja be, az alábbi címen: 1525. Pf. 75.
Az nls.mironlife.hu -t az alábbi címen lehet elérni:
Miron Health Solutions Korlátolt Felelősségű Társaság
székhely: 2724 Újlengyel Nyári Pál utca 15.
e-mail cím: info@mironlife.hu
Budapest, 2023. augusztus 1.